UPDATE – O listă verificată cu conturi către care puteți face donații.
După cele întâmplate eu m-am transformat. Nu știu dacă suficient de mult, nu știu dacă neapărat în bine, însă ca și voi (cei mai mulți dintre voi) am suferit de multiple gânduri și tristeți zilele astea.
Unii dintre voi (mai ales cei interesați) știți că mă pregăteam să susțin un workshop. Se cheamă Neaoș Wedding Planning și de o săptămână încoace nici el nu are liniște. Îl învârt pe toate părțile, îl sucesc, mi-am pus în legătură cu el probleme poate ridicole față de alte probleme existente în acest moment. Dar am ajuns în sfârșit la o concluzie.
Înscrierea la acest workshop, din acest punct, se va face pe bază de donație minimă de 100 de euro (eu vă încurajez să donați mai mult, taxa de înscriere era gândită la 200- 250 de euro, dar cred că în momentul ăsta e important să mobilizez cât mai multă lume). Donațiile se vor face individual, de fiecare de către voi, direct către orice victimă. Aveți în debutul articolului un link care duce la un album facebook unde găsiți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a face o donație directă (sau mai multe).
Pentru înscrieri, aștept mesaje pe yourweddingstyler la gmail punct com – un mesaj cu datele voastre și copia după virament în (cel puțin) unul dintre conturi. De asemenea, în acest context, participanții vor fi rugați să achite propria consumație din cafenea în zilele workshopului.
Persoanele care mi-au plătit deja cei 100 de euro ca primă tranșă din taxa de înscriere sunt considerate deja participante, iar acei bani vor fi donați de mine direct către cineva care are nevoie de ei (am să le trimit dovada pe mail, cu toată lumea în ,,to” ca să poată fi verificat numărul de persoane în numele cărora am făcut donația).
Pentru cine nu știe lucrurile astea – găsiți aici informații complete despre workshop .
Datele lui rămân valabile – 21/22 noiembrie (am fost tentată să schimb data pentru weekendul urmator, dar o să mă mobilizez în timp util).
Până la alte date și locul lui rămâne valabil (Botanique) – o să fac demersuri să găsesc alt loc doar în cazul (sperat de altfel) în care numărul vostru va depăși capacitatea sălii.
Încurajez colegii de breaslă care au în pregătire evenimente să le ,,deturneze”. E nevoie de treaba asta.
De asemenea, dacă aveți o firmă și aveți nevoie de o asociație cu care să încheiați un contract de donație, aud că Fundația Estuar și-a asumat distribuția de fonduri către victime, aveți aici detalii.
Haideți să ajutăm cum putem.