Vă scriam acum ceva timp despre intenția mea de a organiza un workshop.
Am fost destul de zgârcită în detalii – voiam ca anunțul făcut să fie mai degrabă un teaser decât o invitație oficială.
Astăzi iată că vă pot povesti mai multe. Workshopul Neaoș Wedding Planning va avea loc în weekendul 21-22 noiembrie la Botanique, Bouquet de Cafe, pe strada Doamnei no 3. Sâmbătă vom sta de vorbă de la 13.00-17.00, iar duminică chiar mai mult – între 12.00-17.00.
Ce aș vrea să sublinez foarte tare este că toate informațiile pe care vi le voi oferi sunt puncte 100% subiective de vedere, iar informațiile sunt generate pur și simplu din experiență. Sunt lucruri pe care eu le-am învățat de multe ori the hard way, tips and tricks care v-ar putea ușura viața și care, mai ales, ar putea ușura viețile clienților voștri. Sunt de asemenea informații care v-ar putea ajuta să înțelegeți care este, de fapt, speficicul acestei activități, mai departe de aura ideală din filmele americane sau de presupunerile pe care le-ar putea face unul sau altul. Poate oricine să fie wedding planner? Poate. Sau poate că nu.
Ce înseamnă să fii wedding planner? Înseamnă să faci alegeri pentru alții? Înseamnă să cunoști toate speciile de trandafiri? Înseamnă să negociezi contractele altor furnizori? Unde sunt limitele, cine stabilește limitele? Cum conturăm o activitate care nu se va afla prea curând în nomenclatorul românesc de meserii și pentru care nu există, deocamdată, cursuri locale de real ajutor? Care este, în practică, treaba cu wedding planningul în România? Care este gap-ul dintre listele de responsabilități pe care le puteți găsi pe toate site-urile americane de profil și realitatea mioritică? Cât de greu sau cât de ușor este să faci asta?
Atelierul este gândit în două părți diferite ca tematică. În prima parte, care va avea loc sâmbătă, vă voi oferi informații și puncte de vedere legate de activitatea concretă a unui Wedding Planner, dar și noțiuni de poziționare, marketing, comunicare publică. Ca să dezvolt ceva mai mult subiectul, în prima zi vom discuta despre urmatoarele puncte:
– Ce este un wedding planner în România?
– Cu ce se ocupă de obicei un wedding planner în România? Care sunt limitele responsabilităților unui wedding planner? Există aceste limite?
– Care sunt modalitățile de monetizare a activității unui wedding planner? Ce variante sunt de a obține profit din acest tip de activitate? Cum ne calculăm fee-ul?
– Care sunt diferențele care pot exista între un wedding planner sau altul?
– Care sunt diferențele și/sau asemănările dintre un wedding planner, un wedding designer și un wedding coordinator?
– Cum ne dăm seama care este poziționarea care ni s-ar potrivi în piață, ca wedding planner?
– Cum comunicăm, ce strategie de marketing putem aborda, ca wedding planner în România?
– Care sunt dificultățile întâmpinate în activitate de un wedding planner, în România?
– Care sunt etapele organizării unui eveniment privat?
– Cum se alcătuiește bugetul unui eveniment?
– Cum se alcătuiește desfășurătorul unui eveniment privat?
-Care sunt punctele critice de care trebuie să ținem cont atunci când organizăm un eveniment privat?
Ziua de duminică se va orienta mai degrabă către finețuri legate de relația Wedding Plannerului cu cele două părți între care se află constant – furnizorul și clientul.
– Esențial – cum ne percepem și unde ne situăm în relația cu furnizorul și în relația cu clientul?
– Ce aspecte trebuie să se regăsească în contractul dintre wedding planner și client?
– Suntem avocatul clientului? sau suntem avocatul furnizorului? Suntem, de fapt, avocatul cuiva?
– Ce principii e bine să fie respectate în comunicarea atât cu clienții, dar și cu furnizorii?
– Cât de flexibil trebuie să fie un wedding planner în aceste relații? Care sunt punctele tabu? Ce compromisuri sunt acceptabile?
– Care sunt lucrurile de care trebuie să ții cont atunci când construiești o relație cu un client?
– Care sunt lucrurile de care trebuie să ții cont atunci când construiești o relație cu un furnizor?
– Până unde se implică un wedding planner? Cât de personală este această ocupație?
– Cine este șeful? Clientul? Wedding Plannerul? Locația? Sau furnizorii de servicii?
Ziua de duminică se va încheia cu o sesiune deschisă Q&A – pe românește, mă puteți întreba orice, iar eu am să mă străduiesc să răspund, în limita posibilităților :).
Îmi doresc să organizez acest eveniment ca pe o discuție prietenoasă, de aceea am ales un loc intim, cu o capacitate redusă de locuri. Taxa de participare la workshop este de 200 de euro, până la 30 octombrie – și de 250 de euro până pe 20 noiembrie. Se poate achita în două tranșe – prima la înscriere și a doua până la data de 20 noiembrie.
Limita locurilor este de 10 (dintre care sunt deja câteva sloturi bifate), așadar cred că este bine să vă grăbiți.
Pe lângă prezentarea mea, consumația de bar (cafea, apă, ceaiuri, răcoritoare) este inclusă în preț. Desigur, nu știu dacă mai e cazul, dar o spun, pregătesc și alte surprize 100% plăcute – de care nu vă pot povesti mai multe, pentru că n-ar mai fi surprize, nu?
Mulțumesc din suflet partenerilor evenimentului – Botanique, Ioan Stoica, Bălașa Films și Storyset!
Nu uitați, aștept înscrieri și întrebări pe adresa yourweddingstyler la gmail punct com și abia aștept să ne vedem!
[…] 20-22 noiembrie s-a desfășurat, așadar, acest prim curs cu care reiau seria Neaoș Wedding Planning. Succesul lui și feedback-ul primit mă determină să duc treaba mai departe și iată, astăzi […]